سلام محسن سیف محمدی هستم!

تحلیلگر، مدرس، مشاور و متخصص حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار

بیوگرافی

از سن 16 سالگی با دنیای شبکه های کامپیوتری آشنا شدم. تصمیم به گذراندن دوره های تخصصی مایکروسافت گرفتم. در این مسیر حمایت خانواده برای من بسیار ارزشمند بود. با وجود تمام مشکلات اقتصادی که داشتند کل این هزینه ها را تامین کردند.

در سال 1380 توانستم مدرک تخصصی MCSE را دریافت کنم و به عنوان یک متخصص شبکه وارد بازار کار شوم. بعداز گذشت 4 سال وارد دانشگاه شدم. به دلیل داشتن مهارت در زمینه نرم افزار و شبکه تصمیم گرفتم در گرایش سخت افزار ادامه تحصیل دهم

.در دوران تحصیل با نرم افزارهای اتوماسیون اداری فرزین که توسط شرکت آی کن ارائه شده بود آشنا شدم. به عنوان یکی از نمایندگان این شرکت در استان یزد تحت عنوان شرکت پروشات پارس کویر مشغول به کار شدم. علاوه بر ارائه نرم افزار دوره های تخصصی MCSE را در سطح استان یزد برگزار کردم.

در زیر می توانید تعداد شرکت کنندگان این دوره ها را مشاهده نمایید

150

windows server security design

180

windows server infrastructure

190

Windows Server 2008

210

Windows XP Workstation

محسن سیف محمدی

هنگام برگزاری دوره های تخصصی توانستم گرایش های بانک اطلاعاتی و برنامه نویسی #C و ASP به همراه MVC را بگذرانم.اما با وجود تمام این تلاش ها تاثیر گذاری لازم در بهبود جامعه اطراف خودم را احساس نمی کردم.

تصمیم گرفتم به تیم خلاق و حرفه ای شرکت چارگون بپیوندم تا بتوانم دامنه تاثیر خودم را افزایش بدهم.

در این شرکت حوزه جدیدی به نام مدیریت فرآیندها را با حمایت های مدیران خوبم تا سطح مدیرعامل و اعضای هیت مدیر ایجاد نمودیم و درحال حاضر مسئولیت استقرار و پشتیبانی این حوزه جدید به عهده من  می باشد.

در سال 1391 به مجموعه شرکت چارگون پیوستم و توانستم سهم بیشتری از تاثیر گذاری را بر محیط اطرافم داشته باشم. امید به ارائه یک محصول تجاری با سطح استانداردهای جهانی گامی تاثیر گذار در کشور ایران می باشد که در انتهای سال 1396 به تحقق پیوسته است.

هدفم از ایجاد این گاهنما به اشتراک گذاری داده هایم در حوزه مدیریت فرایندها می باشد تا مخاطبین این حوزه بتوانند در اخذ تصمیمات از تجربه یک مستقر کننده ابزار مدیریت فرآیندها (BPMS) استفاده کنند.

در زیر سعی کردم آماری از کارهای انجام شده توسط تیم تحت نظارتم را ارائه کنمک کنید

220

مشاوره به سازمان ها و شرکت ها

1800

تعداد فرآیندهای استقرار یافته

150

تعداد پروژهای که در آن شرکت داشتم

در سال 1399 از مجموعه چارگون خارج شدم و به مجموعه های وب پیوستم. در همین سال توانستم دوره تخصصی تحلیلگر کسب و کار را نیز بدست بیاورم.